Krav på Ridklubbar

Har du någon fin ridklubb du gärna vil att jag går med i? Ja, jag går gärna med i klubben, dock har jag krav. Eller ja, jag accepterar alltid först(nästan i alla fall), sedan läser jag på informationen och känner jag att jag kanske faktiskt är rätt testar jag ett tag. Nu på några veckor har jag varit med i flera klubbar lite, men bara en har fallit mig in i smaken riktigt ordentligt. Först var det Sun Wings som jag faktiskt trivdes i, men när jag blev star rider kände jag ändå att det kanske inte var rätt. Nästa som jag faktiskt var med i lite var Pink Warriors. Tyvärr var inte heller det riktigt något för mig, jag kände mig oerfaren i klubbsystemet så jag gick ur och godkände då inga förfrågningar.
 
Några dagar senare annonserades det om en nyuppstartad klubb - Brave Ponies - och jag kände direkt att det kanske var något för mig. Jag meddelade henne därför och gick med. Jag var med i två underbara dagar där jag älskade klubben hela tiden, men när jag gick in idag var jag inte med i den. Vad har hänt, har den blivit raderad eller var det bara jag som var utsparkad? Jag vet inte, men jag önskar att få veta för jag vill inte att klubben där jag faktiskt trivdes ska upplösas. Just nu är jag därför på jakt efter en ny underbart mysig klubb med aktiviteter och som är aktiv, men där man inte själv måste vara aktiv hela tiden och inte måste vara star rider. Jag har dessutom insett att det med att vara klubbledare inte riktigt är min grej så har du en bra klubb (Helst på två ord) så fråga mig gärna! Den får också gärna vara nyuppstartad för jag kommer lättare in i klubben då och trivs lättare.
 
Så, bild från idag. Underbar skymning!
 
 
 
*gosmos*
 
/Mel

Kommentarer:

1 Melissa Slowknight:

Ja, tyvärr så upplöste jag den, borde brevat er medlemmar. Så hemskt ledsen att jag inte gjorde det, förlåt :( Mådde bara så fruktansvärt dåligt, och gör det fortfarande...

Kram från Melissa

Kommentera här: