Läsare?!

Har jag faktiskt folk som kollar in på min blogg? Finns det folk som uppskattar att jag skriver? Är det så känns det otroligt, för mig har det aldrig varit riktigt så, även om ja nu inte är så duktig på att blogga och jag glömmer bort det ibland. Bara för att det verkar finnas folk som faktiskt kikar in så tänkte jag ge er några underbara bilder och små kommentarer till.
 
Är sämst på att sköta om hästarna då jag alltid glömmer det, men idag gjorde jag det faktiskt!
 
Bil på vägen som jag nästan krockar med. Jag älskar funktionen att det faktiskt finns bilar som kör runt, det får det mer levande!
Så, på väg mot Hollow Woods för en liten runda där. Jag verkligen älskar flammas galopp! Den är så mjuk på något sätt.
 
Och så den här fina lilla promenaden. Kanske inte bästa posen, men jag är inte riktigt bra på att screenshota ännu.
 
*gos*
/Mel

Kommentarer:

1 Alexandra Mistdawn:

Jag har följt din blogg ett bra tag och älskar verkligen den! Du skriver så tydliga inlägg, cred ska du ha!

Svar: <3
Camelia Moonwood

Kommentera här: