Allt och ingenting

Nu har jag inte skrivit på ett tag och jag vet inte ens om någon läser mina inlägg, men om man gör det så blir jag så sjukt glad! Ibland skriver jag mindre och ibland skriver jag mer helt enkelt.
 
Kan börja med att ta den senaste uppdateringen, det var ¨väl inte jättemycket, men då kan man ju tänka på den stora tjuvkiken vi fick och då känner man att det finns andra saker som de kanske lägger mer fokus på. Åh vad jag hoppas på ett mysigt klubbrum till Light Penguins!
 
Så här såg jag ut, jagad av getingar:
Väldigt fint, kanske inte längsta uppdragen, men det var dock ganska roligt att bli jagad runt fontänen. ^^
 
 
Sedan har jag ju missat att berätta något som hände i förra veckan. Jag fick tillgång till mysiga Gyllenåsaas dal! Inget område är stoppat för mig inte, i alla fall inte i nuläget. Snart kommer ju en ny del som jag hoppas på att få tillgång till snabbt skulle vara underbart eftersom att jag har varit jättesen med alla andra ställen, i alla fall vad det känns som. Här har ni en bild på mig där:
 
 
Det var allt nu!
Tjingeling!

Kommentera här: