SSO

Ja, nu kommer det ett sånt där inlägg som inte har något speciellt att säga i sig, utan handlar om det mesta.
 
Jag kan väl börja med att säga att jag nog inte är den aktivaste bloggaren, om jag nu inte redan sagt det. I alla fall har ni nog märkt det, ibland skriver jag flera under en dag, ibland skriver jag inget under flera veckor. Det är lite sådan jag är i bloggandet, jag är väl inte bäst, men alla kan ju inte vara det, det skulle nog kunna bli ganska tråkigt om alla var superduktiga på att blogga.
 
Sedan går jag till det mest konstiga jag stött på idag, nämligen en ryttarlös häst. På bilden ser det ut som att ryttaren bara har gått iväg en stund, men på något sett så såg det för mig ut som att hästen gick omkring själv, den verkar ha tävlat och på bilden skulle prata med Loretta:
 
 
 
Sedan till det sista jag vill prata om just nu, LP, världens underbaraste ridklubb! Just nu är den inte så aktiv, men jag kommer jobba väldigt hårt för att den ska bli aktiv och just nu ha vi bara lite medlemmar som inte så många är så aktiva. Ikväll ska jag ha klubbens första Event, vi får väl se vilka som kommer på det. Om man inte går på de som är denna månaden kommer man åka ut ur klubben, för jag vill inte att det är en massa fulla platser. Bilder på underbara LP:
 
<3
 
 
*gos*
/Mel

Kommentera här: