Dinodalen imorgon!

Ja, kanske inte att inlägget helt och hållet ska handla om det, men eftersom att det är en stor nyhet och att jag inte kom på någon rubrik så valde jag det, så helt enkelt: Dinodalen kommer imorgon!
 
Det finns även en annan anldening till att jag är glad, jag har blivit Life time! Och med pengarna, tänk såhär: Star stable uppdateras hela tiden, det är samma sak som att köpa expansioner till t.ex sims. en expansion där kostar ca 300 kr, medan alla uppdateringar på star stable är gratis. Själva spelet kostar 550, men tänk att köpa alla expansioner till sims, det blir några tusenlappar. Jämför då, Star stable är mycket billigare!
 
Jag har även bytt hemstall nu eftersom att jag inte riktigt klarar av moorland på grund av Justin. Bild på mitt nya:
Jag antar att ni förstår var det är. Centrum av allt på Jorvik än så länge. Steves gård/Silvergladebyn!
 
Jag har även köpt nya hästar, men de kommer i egna inlägg.
 
Bilder:
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
Sedan vill jag bara säga förlåt för att jag har varit så seg med bloggandet och jag hoppas att ni inte slutar läsa för det.
 
 
/Mel

Kommentera här: